naklik.ba
Marketing


Je li ti dosadilo?
Landing page design & development, Go-to-market strategija, Social media marketing, Kreativne kampanje, Influencer marketing, Video produkcija i editing, Media buying



Kako pristupiti tržištu na kojem neko ima monopol?
Iako NaKlik ima ozbiljan izazov, važno je napraviti situaciju gdje se priča o novom igraču i probuditi znatiželju. Naš zadatak je bio jasno iskomunicirati prednosti novog brenda i usmjeriti pažnju na njegovu vrhunsku korisničko iskustvo i podršku.


Usmjereni ka rezultatima koji prave razliku
Razviti go-to-market strategiju za generisanje prvih korisnika.
Komunicirati nastanak novog brenda na tržištu na kojem dominira jedan jak igrač.
Istaknuti prednosti u odnosu na konkurenciju.

Prije SARADNJE - bez pravca
0 korisnika
Bez ideje gdje brend strategija treba ići…
Šta izabrati od kanala komunikacije? Tradicionalne ili digitalne?
impresivan start
Uspjeli smo generisati 2000 korisnika u prvih 48 sati od lansiranja! Kombinacija YouTube reklame i bilborda (na više od 20 lokacija u BiH) doprinijela je velikoj vidljivosti.
Događaj povodom lansiranja: Velika nagradna igra i live event koji je pratilo preko 300 ljudi podigli su početni interes.
Aktivnost na mrežama: Kreativni postovi, zanimljive grafike i UGC kratki formati doprinijeli su vidljivosti i angažovanju publike.
Brzi uspjeh: Naklik je privukao 2000 korisnika u roku od 48 sati zahvaljujući kombinovanoj digitalnoj i tradicionalnoj marketinškoj kampanji.
Široka pokrivenost: YouTube kampanja je takođe podigla svijest o brendu. Pogledajte reklamu.




